onsdag 8 maj 2013

Fredag!?

Ja, lite fredag är det allt idag. Fast jag ska jobba och det brukar jag inte göra på fredagar. Men det ska bli kul!
Tidigare idag var jag och blev blodgivare igen. Jag var det innan men så kom jag ifrån det för det krockade med migränmedicin och en massa annat och den bara kom det av sig. Men nu så är jag snart blodgivare igen. Ska bara få mina prover godkända men vad jag vet så har jag inte HIV eller hepatit eller någon galen kosjuka, så det ska nog gå bra.
Sen har jag fixat lite här hemma. Storstädat mitt badrum, bakat lite, skalat räkor till kvällsmaten, bäddat rent och lite annat småfix.
Nu ska jag göra mig redo för jobbet och hoppa på min järnhäst! Nu tittar dessutom solen fram så det är perfekt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Wille har gett dig sorkfeber. /systeryster

Ann sa...

Heja heja ! Bra att du lämnar blod. det är så viktigt ;)