söndag 25 november 2012

Vecka 48

Nästa vecka bjuder på mycket kul! På fredag ska jag på Arena invigningen. Jag måste dessutom tillägga att jag fått gratisbiljetter dit, annars har jag aldrig gått. Onödigt åbäke som kostat hur mycket som helst och är idiotplacerad. Enbart en "vi sitter vid makten nu symbol" och då är jag moderat så det är inget mot partiet utan jag tycker det är idiotiskt i alla fall. Så är det med det. Jaja.
På fredag ska jag i alla fall även hinna med att göra julfint hemma. Eller i alla fall adventsfint. Tomtar och sånt brukar komma fram lite senare. Ska bli mysigt med stjärnor och mysljus överallt. Sedan ska jag på glamfest på lördag. Så då åker glitter och glamour fram ur garderoben!
På söndag ska det adventsmysas!

Nu ska jag kolla vidare på Henke i Vem kan slå Filip och Fredrik.


Inga kommentarer: