tisdag 6 november 2012

Tjillevipp!

6 november idag. Helt galet!! Var tar tiden vägen?
Jag sov som en stock inatt. När jag vaknade typ 7 timmar efter jag somnat kändes det som om jag inte rört mig ur fläcken i sängen. Jag brukar alltid vakna lite då och då och somna om men inte inatt. Helt klubbad. Jag tror det beror på att jag lyssnade på julmusik innan jag somnade. Rogivande.
Jag tror minsann jag ska börja se julfilmer lite smått nu. Annars blir det alltid så stressigt med annat innan jul så hinner man till slut inte se. Måste ju hinna med alla mina favoriter. Polarexpressen, Nu är det jul igen, Ett päron till farsa firar jul, Miraklet i New York, Elf och en massa annat. Grinchen bra väntar jag med att se med syskonen och Sunes jul ska ses med Julius. Sunes ju är den bästa! Det var klass på julkalendern då!


Inga kommentarer: