fredag 28 september 2012

Sunny!

Härligt att vakna till solsken och fredag! Jag sitter och väntar på DHL och sen bär det av till Väla. Jag har en lång lista med saker jag är på jakt efter. Eller lång och lång. En del grejer i alla fall.
Jag ska skaffa ett microsim till min telefon. Jag ska ärva Daniels 4a nu när han skaffat iPhone5. Sen ska jag leta efter en ny handväska. Alla mina vanliga väskor utom en är trasiga. Helt sjukt eftersom jag är väskmaniac. Jag ska även köpa sulor till mina skor och leta efter en ny ögonskugga. Jag tappade min favorit i golvet så den krossades och spred sig över hela badrummet så jag ska se om samma ögonskugga finns, annars ska jag köpa den på nätet. Sen kanske något mer följer men hem när man ändå är igång. Eller så hittar man inget bara för att man SKA handla. Som vanligt.
Nu ska jag lista ut vad jag ska ha på mig för det är varmt och kallt och sol och moln och allt på en gång.



Sol!

Inga kommentarer: