fredag 11 maj 2012

Mammas födelsedag!

Nu har vi haft mysig födelsedag med mamma. Vi körde runt lite i Glumslöv och Ålabodarna. Mamma (och jag) älskar att bara åka runt på småvägar och titta. Så det var hennes lilla present. Underbart vackert med blommande rapsfält, utsikten i backarna, havet som det blåste friskt på idag. Man kan inte säga vilket som var vackrast. Vågorna som bröt mot stenarna, rapsen, den gamla, halvt förfallna, mintgröna ladan som man inte kunde sluta titta på. Helt underbart!
Sen tonade jag mammas hår som present och jag lagade räkorna som jag gjorde häromkvällen till oss till kvällsmat som vi åt i uterummet. Hoppas mamma är nöjd med sin födelsedag och att hon haft lika mysigt som jag.





















Finaste födelsedagsgrisen som verkligen INTE ser ut att vara den åldern hon uppnådde idag!

1 kommentar:

Ann sa...

Inte vet jag vilken ålder din mamma har men det kan inte vara mer än 27. Fin :)