fredag 16 mars 2012

Kaos!

Nu är jag hos syrran och vi har ätit och kollar film nu. Det blev kaos innan för Joanna skulle ringa mig när hon slutade mellan 15 och 16. Men helt plötsligt, trots 20% batteri så bara dör min mobil. Så jag knatar ner på toan på Sergels torg och undrar om han som jobbar där vet om man kan ladda någonstans. Jag hade laddare men behövde el. Han tipsade om att det fanns på centralen. Så jag halvsprang dit och började leta utan resultat. Lite halvorolig för att jag visste att syrran försökte få tag i mig och hennes lilla syster irrar runt i Stockholm. Så frågar jag på ett café och de sa att det fanns ett uttag bredvid McDonalds men jag hittade inget så jag frågade på ett café som heter Holy Monkey och hon sa direkt att jag kunde ladda där. TACK! Dagens räddare i nöden. Men då ville inte min mobil vakna trots laddare så då fick jag låna hennes telefon och ringa Julius och säga att han skulle ringa Joanna och säga var jag var. Jag kunde nämligen inte Joannas nummer utantill så det fick bli en liten omväg via Julius. Men till slut hittade Joanna mig. Lagom kaos!
STORT tack till tjejen på Holy Monkey för all hjälp och det var verkligen en supergullig tjej så har ni vägarna förbi Stockholms central så passa på att fika på Holy Monkey!



Inga kommentarer: