torsdag 29 mars 2012

Helg!

YAY!

God mat är intagen. Kalops som jag ska bjuda mamma och pappa på lunch på imorgon, står på spisen och blir mör och god. Fötterna vilar mot bordet och ögonen vilar på iphonen.
Helgen är här! Ledigt för mig. Jobb för Daniel. Tvärtomvärlden. Men jag ska jobba på Dunkers på lördag och på möte på Dunkers imorgon så helt ledigt är det inte. Men vanliga arbetet är slut och åskådarveckan är över. Alla barnen har varit GALET duktiga. Jag är så stolt över dem och över mig själv. Det är ju trots allt jag som lärt dem. Tihi!
Nu ska jag alla vidare och fundera ut en 20årspresent till min kusin som har kalas på lördag. Min lilla, lilla kusin som jag kommer ihåg när hon låg i magen och när hon var så liten och söt. Nu fyller hon 20 år och är vacker som få. Tiden springer fram!
Nej, nu ska huvudet landa mot kudden i soffan och jag ska koncentrera mig på filmen vi kollar på.



Inga kommentarer: