söndag 25 september 2011

SM-GULD!!

För lite drygt ett år sedan gick man sorgsen hem från Olympia efter att ha fallit på mållinjen. Sorgen var stor och det tog ett tag att komma över. Jag undvek att kolla på nyheter och löpsedlar för att slippa bli påmind. Sen går det år och nu står vi som svenska mästare med tre (!) omgångar kvar! Det är knapp så man fattar det. Jag trodde att jag skulle gråta som ett barn när vi hyllade spelarna på Olympia idag men det var bara när Conny kom ut som det kom en liten tår. Det var lite för stökigt och överväldigande idag. Idioten som tände en bengal mitt bland spelare och människor, jag hoppas att den personen aldrig sätter sin fot på Olympia igen. Men det var helt underbart att vara där och fira och jag kan tänka mig att det kommer en och annan tår när bucklan höjs den 23e!
HIF är kärlek!!!









Sista fina bilden har Daniel tagit.

3 kommentarer:

Ann sa...

Så jäkla underbart. Tur jag träffade er så jag slapp stå där "ensam"

juliana.persson sa...

Ja, det var bra timing :) Jag såg inte din tweet förrän igår kväll när vi kom hem!

PinkNation sa...

Inte alls förvånad att du var på plats. ;p