torsdag 22 april 2010

Helgilajnen!

Jag var så trött på att bara skriva helg. Helg är det i alla fall och nästan semester också! Nästa vecka jobbar jag som vanligt plus lite extra på måndag och sedan har jag avslutningar hella veckan och nästa måndag. Sen är det ett par sommarkurser och mina 40+ kurser i några veckor tills det blir semester och sommar! Så från och med näst, nästa vecka har jag halvsemester. Najs! Men har någon ett jobb till mig så hoppar jag gärna på! Jag är grym på det mesta!

Jag har i alla fall inlett med helg med att duscha och skura mig själv med scrub från Yves Rocher med vit lera. Lite lite riv i den för min smak men den verkade göra jobbet. För övrigt måste jag säga att Yves gör grymt mycket bra saker. Brun utan sol dagcremen som jag skrev om för ett tag sedan och nu använder jag en nattcreme från dem och min hud har aldrig varit såhär bra. Nästan perfekt, faktiskt!
Min "varjedagparfym" kommer där ifrån och jag har aldrig fått så många komplimanger för en parfym någon gång! Tyvärr var det förra årets "sommarparfym" så den finns inte mer. Buhu!
Sen har de en massa andra grymma saker också. Jag har aldrig provat en så bra ögonmakeup remover som deras till exempel. En grym peel-off mask har de också.. Och inte får jag betalt för att säga detta heller! Men är Yves Rocher sugna på att uppmuntra mig så är det välkommet!

Oj, vilket långt inlägg. Nu ska jag kolla på Glee.

Inga kommentarer: