onsdag 7 april 2010

Godmorgon 7e april!

April bjuder på solsken idag och det gör det hela lite lättare att gå upp. Speciellt eftersom jag inte kunde somna igår. Men sen kom jag på att jag har en sovapp i Iphonen med massa ljud som ska få en att somna. Så jag satte på lite strandljud och somnade faktiskt av det.
Tänk att det redan är 7e april! Om en månad har mina sommarkurser börjat och om två månader är det nästan skolavslutning och nästan fem år sedan jag tog studenten!! Tiden springer iväg. Om mindre än två månader, den 1 juni, har jag och Daniel varit ihop i fem år och den 15 juli har vi varit förlovade i fem år.
Här gick det undan i svängarna minsann! Men vi hade känt varandra i nästan fyra år när vi blev tillsammans så det var inte helt okänt.
Nej, nu sitter jag och svamlar i nattmössan igen. Nu ska jag strax bege mig för att stoppa in katter i burar och sen ska jag nog hem och vila lite på soffan innan jobbet.




Inga kommentarer: