söndag 13 september 2009

Sjuksyster

Jag leker sjuksyster här hemma nu. Daniel blev förkyld och fick feberfrossa nu ikväll. Han känns jättevarm men vi har ingen febertermometer så jag vet inte om han har feber. Men jag gjorde lite te med honung och gav honom Ipren så får vi se hur det blir.

Jag sitter och kollar på Dobidoo nu där bland annat Anne-lie Ryde är med. Jag kan verkligen inte med hennes röst. Den skär liksom. Jaja, men har datorn virus så får man kolla på söndagstvprogram istället.

Men nu ska jag också dricka lite te och vira in mig i filten för det är riktigt höstruskigt nu.


3 kommentarer:

Andreas sa...

Va fan har du fortfarande inte fått bort viruset på din dator? Kan du ingenting om datorer eller någon annan i din närhet. Annars kan alltid jag ställa upp och hjälpa dig.

d-aniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
juliana.persson sa...

Hahaha det var snällt :) Jag har försökt allt jag kan och min sambo pallar inte för han är en sådandär MACperson. Min bror ska hjälpa mig härnäst men annars återkommer jag till dig :)