måndag 30 mars 2009

ÅNGEST

Nej, jag ska inte kalla det ångest för jag har inte ångest. Lite nervositet snarare. Jag ska som jag kanske nämnt innan ha elevuppvisning denna terminen. Det har jag vartannat år med alla elever på dansskolan. Då ska det sys och ordnas kläder och fixas biljetter och boka lokal och fixa det enda med det tredje. Mycket att hålla reda på med andra ord. Inatt hade jag den andra uppvisningsdrömmen för i år. Uppvisningsdagen är här men jag hade inga kläder ordnade och jag hade glömt att göra program och allt var helt åt skogen. Jobbigt när man drömmer så för egentligen har jag ganska bra koll på det mesta. Denna veckan har vi åskådardagar på jobb, då får alla föräldrar komma och se en vanlig lektion och nu ikväll har jag gjort klart alla lappar som ska delas ut med slutgiltiga repetitionstider och planering. Så nu är mitt sinne lite lugnare och jag hoppas jag slipper jobbiga drömmar inatt. Men helt lugn kommer jag inte vara förrän uppvisningen är avklarad. Så kul det ska bli!!

Vill ni komma och titta är det den 25e april klockan 15.00 i Tivolihuset i Höganäs. Inträdet kostar 60:-

Inga kommentarer: