fredag 29 december 2006

Ljuva Sex and the City

Satt och läste ett inlägg om Sex and the city i Karolina Lassbos Glamourblogg och kom och tänka på det sista avsnittet i serien. Jag är en Sex and The City tok som kan se alla avsnitten i rad, fem gånger i rad, utan att tröttna. Mitt favorit avsnitt är helt klart det sista avsnittet "An American Girl In Paris (Part Deux)". Jag älskar när Carrie fäller Mr.Big och båda trillar i hotellkorridoren, när hon hittar sitt Carrie halsband igen men framför allt när Mr.Big äntligen fattar att han vill ha Carrie, letar upp Miranda, Samantha och Charlotte och frågar dem om de tycker han ska åka till Paris och hämta Carrie eller om hon är lycklig. Det är en liten paus och sen säger Miranda "GO GET OUR GIRL" Det går RYSNINGAR i mig när hon säger det. Jag tror jag måste ta mig igenom min box snart igen.





Bilder från Sex And The Citys hemsida

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa, jag älskar också det avsnittet!! får rysningar bara jag tänker på det. det är sååå bra!!