söndag 22 februari 2015

Middag!

Vi bjöd hit Daniels föräldrar på middag igår och det var supertrevligt! Jag gjorde whiskey sours och lite crustader till förrätt och sedan åt vi min specialpasta med lövbiff, soltorkade tomater, svamp och basilika och sedan hade jag gjort chokladpannacotta som blev galet god! Sen kollade vi Melodifestivalen och äntligen var det en delfinal som faktiskt bjöd på ganska bra låtar. Kristins ballad tyckte jag var absolut bäst och den bästa balladen i tävlingen på flera år så vi får väl hoppas att den tar sig vidare från andra chansen.

Nu har jag röjt undan lite disk och solen skiner så jag är sugen på en promenad. Får väl se om jag får med min make. Ytterst tveksamt då söndagar brukar vara dagen han umgås med sina vita sladdar och äpplen.







Inga kommentarer: