lördag 5 juli 2014

Så kan det gå

Igår när jag kom från mamma och pappa mötte jag Daniel på gröningen där han spelade minigolf. Sedan skulle han träffa några kompisar och kolla fotbollen så jag följde med. Efter fotbollen skulle jag följa dem ner i stan för att sedan ta bussen hem, MEN på väg ner smsar Emma att hon är ute så det blev Sirocco och dansa till klockan 3. Kan tilläggas att jag hade varit och solat och badat ute hos mamma och pappa så jag var alltså ute och dansade helt ofixad och osminkad. That's a first. Speciellt på Sirocco där de flesta är uppklädda till tänderna. Men skitsamma! Vi hade hur kul som helst och dansade för fullt!
Nu ska jag göra mig klar här och sedan blir det lunch med Emma!

Åååååå!! Vi har bokat en stuga på campingen i Vittsjö som vi ska bo i onsdag-torsdag när det är Hästveda marknad. Ska bli riktigt kul! Jag var helt studsig och glad när jag bokat den igår så mamma sa att jag var som ett litet barn! Haha!



Innan läggdags. Klockan 4 och det var bra mycket ljusare än bilden visar.

Inga kommentarer: