fredag 21 mars 2014

Mysig fredag!

Jag vaknade ganska tidigt idag och mitt städryck gick vidare. Sängen renbäddades, dammsögs, vädrades och skakades och det ska bli riktigt skönt att krypa ner där ikväll. Sen gjorde jag lite annat pyssel här hemma, lagade lunch till mig och Daniel och sen åkte jag till Väla med mamma och pappa och Daniel åkte till jobbet. Det blev dock inte så mycket shoppat mer än en ny duschkräm från Rituals och en födelsepresent till farmor. Men det var mysigt att gå en runda och spana lite.
Sen åkte jag med till mamma och pappa och lagade kvällsmat till den och bakade en ananaskaka innan vi åkte till Lund för att hämta syrran vid tåget.
Mysigt!

Men nu är jag hemma och har duschat med nya duschkrämen och ska spana lite tv innan jag ska krypa ner i sköna sängen! Imorgon blir det foooootboooollll!!!




Inga kommentarer: