måndag 24 februari 2014

Solsken!!

Hur härligt är det att vakna och mötas av sol och blå himmel? Awesome!!
Nu väntar vi bara på att någon ska komma och fixa vår golvbrunn så att vi kan duscha. Helsinborgshem tyckte tydligen att det var helt ok att vara utan dusch från i torsdags till idag. Jag har stått och tvättat mig i vasken med en tvättlapp. Kul. Jaja. Idag blir det fixat i alla fall. Vår hiss är också trasig dessutom. De var och lagade den två gånger igår men ändå var den trasig igen på kvällen och stod och small så jag fick springa ner alla trappor för jag trodde någon hade fastnat. Men som tur var så var hissen tom. Jobbigt för alla gamla som bor i huset som varken kommer in eller ut när hissen inte går. Här är ändå åtta våningar i huset så det är inget som man springer upp och ner för när man har rollator och är gammal. Så vi får hoppas att den också blir fixad idag. Nu ska jag fixa lite här hemma innan vi ska bege oss iväg till jobbet.

Inga kommentarer: