onsdag 18 december 2013

Bling!!!

Jag provade mitt nya lack från China glaze. Till min lycka var det ett liquid sandlack. Jag ÄLSKAR liquid sand. Det torkar på en halv sekund, håller länge och är snygga! Men det bästa är torktiden. Man kommer ju aldrig kunna använda vanliga lack igen. Palla vänta på det. Jag har provat Kicks röda innan som är superfint men tyvärr tappar "sanden" färgen efter en dag och blir liksom grå så lacket ser lite dassigt ut. Sen har jag provat OPIs my favourite ornament som jag blev kär i i flaskan och när jag sett det på bild. Blev dock liiiite besviken för det var inte så glittrigt jag ville ha det och lite för ljust. Men idag. IDAG!!! Provade jag China glaze i färgen champagne kisses och jag kan inte sluta titta på det! Ett lager var inte täckande alls så jag trodde jag skulle bli besviken men efter andra lagret (typ 10 sekunder senare. Wiho!) så var det FABULOUS!! Det glittrar något så sjukt mycket och man kan inte fånga det på bild. Men det är helt amazing!



Kicks och OPI.


Bara OPI. Förstår varför jag älskade det på bild. Men det är som sagt för ljus i verkligheten.


Fantastiska China glaze!!! Så bra det kunde bli på bild i alla fall.

Inga kommentarer: