söndag 20 oktober 2013

Vilken lördag!

Tårtkalas hos Emma inledde en mycket trevlig dag. Efter god tårta och massa skitsnack så tog vi en snabb runda på Väla. Jag hann fynda en skitsnygg klänning på H&M där jag hade en femtio kronors check och en 20% rabatt. Så det blev en billig klänning! Fyndade dessutom en tröja på 70% och ett par örhängen för 10 spänn. Allt på ca 30 minuter. Lagom!

Sen fick jag och Emma för oss att äta i stan och åt god mat på Teaterkatten. Där var superfint och god mat nu när de öppnat på nytt. Sen tog vi en drink på Helsing. Det lär dessvärre aldrig hända igen. Typ tre matskedar vätska i glaset, smakade inte gott och kostade en förmögenhet. Dessutom var personalen inte speciellt trevlig.
Desto trevligare var det på Shakespeare där vi hamnade för att avsluta kvällen. Där var helt galet! Alla dansade och var på värsta dinghumöret. Härligt! Den avrundade vi med lite tårta och say yes to the dress hos Emma innan jag begav mig hemåt. En riktigt bra lördag.






En halv drink för 115:- någon?

1 kommentar:

Ann sa...

Låter som en härlig dag/kväll, förutom snåldrinken alltså. Snobbigt ställe och snobbig personal. Kul att ni hittade nåt roligare att avsluta kvällen med :)