fredag 8 februari 2013

Man kunde ha det sämre

Jag är på så sjukt bra humör idag. Hade så roligt med Emma på väla och fyndade dessutom lite. Nu sitter jag hos frisören och väntar på Daniel och sen ska vi knalla lite på stan. Jag ska lämna mina stora påsar i bilen bara för mina fynd på Väla var stora och otympliga. För övrigt så känner jag för att sno en sax och klippa mig. Daniel är hos samma frisörsalong som jag men klipper sig hos en annan. Min frisör är sjukskriven än (sedan i somras) och efter min förra erfarenhet så vågar jag inte mig på att prova någon annan. Frisören som tabbade sig då är dessutom en centimeter från mig nu och tittar lite nervöst på mig. Hehe.
Men snart börjar det bli ett måste att klippa sig så jag tror jag ska prova att klippa hos han som klipper Daniel. Vi får väl se vad som händer i framtiden.
Nu ska jag njuta vidare av fredag!


Inga kommentarer: