onsdag 25 juli 2012

Irriterande!

Igår när jag kom till frisören så hade hon skadat sig så jag blev tillfrågad om jag ville vänta tills hon kom tillbaka efter skada och semester eller om någon annan kunde klippa mig. Jag sa ja och hade glömt hur missnöjd jag var med frisörer innan jag hittade Maria. Såklart så var tjejen livrädd för att klippa i mitt hår och jag sa till henne både att klippa mer än det slitna och när hon var färdigt så fick jag dessutom säga till henne att hon skulle klippa upp det mer.
Till saken hör att hon plattade mitt hår innan hon klippte och då ser man inte riktigt resultatet.
Nu har jag tvättat och fixat håret själv och upptäcker att hon inte ens klippt bort allt det slitna och dessutom är håret knappt uppklippt så när man sätter upp det i en svans så är det bara som en klump eftersom jag har så tjockt hår. FAN! Palla frisörer som är rädda för att klippa fast man säger till dem. Ska man nu gå och klaga hos dem eller? Känns så sniket eftersom det är en billig frisör men va fan. Man ska väl vara nöjd!


Inga kommentarer: