lördag 2 juni 2012

Vilken start på dagen!!

Gick upp tidigt idag för efter lektionen på Dunkers så ska jag på kalas. Jag hittade INGET att ha på mig. Provat allt i garderoben och är helt svettig. 30 minuter innan bussen går har jag fortfarande inte hittat något som jag trivs med och inte sminkat mig och inte fixat håret. Lagom störigt. Men till slut så fick jag vara nöjd och skyndade mig att göra mig klar. Det är sjukt vad man kan bli irriterad när inget är bra. Hur kan alla ens kläder vara fel från en dag till en annan? Jaja. Imorgon är de väl bra igen. Sen kommet man ut i värsta stormen med megaväskan Ivar som ska med till Dunkers och en påse som är full av paket. Så man kan knappt gå i stormen utan att allt ska blåsa iväg och ha sig. GAAAAHHH!
Nu har jag snart surat färdigt. Det är ju i alla fall lite sol!



Inga kommentarer: