söndag 12 februari 2012

Lördagen sprang den med

Lördagen sprang också förbi. Det var Väla, en stunds sovande på soffan innan jag åkte på min gymnasiekompis examenskonsert. Hon tar examen från Musikhögskolan i Göteborg och var så duktig! Snart flyttar hon tillbaka till Helsingborg också så det ska bli kuuul!
Sen åkte jag med Julius till Rydebäck och kollade Melodifestival och åt Pulled Pork som Julius gjort. Sjukt gott! Gillade dagens delfinal bättre. Flera bra låtar men ingen vinnare än. Ulriks låt var bra men jag måste säga att det är skumt när en 17 åring står och sjunger att han är soldat på fältet och sånt. Speciellt när han ser ut som om han är 12. Jaja. Den andra låten som gick vidare var min favorit och så gillade jag Top Cats. Jag är ju förtjust i 50 talet. Lite Greasskadad kanske.
Nu är jag i alla fall på väg in till stan och ska träffa Daniel och några kompisar. Så får vi se vad det blir av det. Snöar gör det också minsann. Trevligt!



Inga kommentarer: