fredag 16 december 2011

Hej Fredag!

Så var det fredag igen! Denna fredagen har än så länge bjudit på en paketleverans som jag inte fått för DHL ringde när de var här och inte kom in i porten och jag hade mobilen på ljudlös i ett annat rum. Eftersom jag inte hade en aning om att jag skulle få en leverans så passade jag inte mobilen. Ett tips hade varit att ringa INNAN man kommer kanske. Eller på något vis meddela att man ska få ett paket den dagen. Jaja. Nu kommer de på måndag istället. Sen har det blivit lite disk och en dusch och nu ska jag göra mig fredagsfin. Daniels bror med familj kommer idag så vi ska äta lunch hos Daniels mormor om en timme. Sen ska de hälsa på hemma hos oss då de inte varit här. Det är bara Daniels bror som sett lägenheten när den var helt orenorverad. Så det ska bli kul. Något som är ännu mer kul är att min syster kommer imorgon. YAY!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det i paketen? / systeryster