måndag 20 juni 2011

Måndag

Då var det måndag igen. Inte för att det spelar mig någon större roll. Förutom att jag trodde jag skulle vakna glad efter en HIF seger idag. Får väl hoppas att jag gör det på fredag istället.
Midsommar veckan är här i alla fall och jag har en del på gång. Nästan så man kan göra en sån häftig lista som alla storbloggare gör.
Idag är det dags att åka hem. Ska möta syrran i stan och äta med henne när hon jobbat, innan tåget går 18.23.
Imorgon blir det lite jobb minsann. Två timmar och sen är det bara en timme kvar till semester.
På onsdag är jag ledig och på kvällen ska vi ha avslutning med 40+ hos en av damerna som dansar så under dagen ska jag hitta på något bra att ha med eftersom vi ska ha knytkalas.
På torsdag är det fotboll. Då tycker jag att Rasmus gjort sitt som anfallare och att Lindström kan nöta bänk.
På fredag är det midsommar och då håller jag som vanligt i dansen i Rydebäck.
Sen är det helg igen. Tiden går!


Inga kommentarer: