tisdag 23 november 2010

Julfilmsfavoriter

Julfilmsfavoriter



Jag är galen i julfilmer och har en hel samling. Det är de enda filmer jag köper förutom Sex & the City filmerna. Nedan följer mina favoriter.


  • Grinchen.
  • Sunes jul. Absolut bästa julkalendern, EVER!
  • Ett päron till farsa firar jul
  • Ensam hemma
  • Miraklet i New York (inte den äldsta)
  • Polarexpressen (Jag vill ha en 3Dtv så jag kan se den i 3D)
  • Elf
  • Astrid Lindgrens jul
  •  
Sen har jag massor av andra bra julfilmer som man kan se om man har tid. De ovan är liksom måsten. I år har jag köpt En julsaga med Jim Carrey så det ska bli spännande att se den. I övrigt vill jag utöka samlingen med Nu är det jul igen 2 och 3 och med Elf eftersom jag inte har den.

2 kommentarer:

d-aniel sa...

Var är den nya scrooge???

juliana.persson sa...

Det är ju "En julsaga" som jag skrev om i texten. Du måste läsa älskling. Inte bara titta på bilder :P